viaplay.se

Har man tråkigt en helt vanlig tisdag så är lösningen alltid -film! Det kvittar om det är en fredag- eller lördagskväll, eller mitt i vilken tråkig och seg vecka som helst, så kan det alltid vara skönt att slå sig ner framför en riktigt bra film. Jag föredrar komedier, då dessa kan lätta upp stämningen enormt och man kan känna sig på bättre humör efter att ha sett en bra och rolig film. Jag kollar aldrig på skräck eller sådant, just för att jag inte gillar att kolla på sådant som gör en "rädd", eller helt enkelt bara känslan av att bli uppskrämd. Det är inget som jag ser själva underhållningen i, så det blir alltså mest komedi-filmer när jag får välja. Animerade filmer står också högt på min topplista, de kan vara så annorlunda gjorda. Fantasy, är också det en genre jag starkt gillar, man kan få se sådana häftiga specialeffekter så man knappt kan förstå det ibland. Och sedan sist men verkligen inte minst - en klassisk disneyfilm. Dessa blir man aldrig för gammal för, eller hur? Inte jag i alla fall. Alla stora disneyfilmer har sin egen lilla tjusning, och de har ju inte blivit så himla kända bara för att, utan det är ju verkligen riktigt bra filmer, och passar även dem -in på vilken dag som helst. Är man nu en film-människa precis som mig, så tycker jag att man kan använda sig utav viaplay, och sedan är det bara att börja kolla igenom alla bra filmer som finns därute... Och det finns ju så att det räcker för mååånga tråkiga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0