yaay

idag har jag varit ute. och pratat i telefon. och fixat hemliga saker. det är allt den här dagen har gått ut på, och ändå har det gått så himla snabbt! shit vad det gillas. imorn ska också gå fort (har jag bestämt!) ska nämligen bara städa, träna och duscha. och prata mer i telefon såklart! tror det blir lite imorn bitti, hoppas verkligen det. isåfall så börjar dagen på rätt sätt! eller ja, på söndag kommer en dag börja som dom alltid borde! vakna i nåns famn, vad kan vara bättre än det liksom?! kan skriva hur jäkla mycket och hur länge som helst om dig älskling, allt jag vill är att ha lördag kväll. att du kommer hem och kan soooova hos mig igen! jag ska somna på din ena arm och med din andra arm runt mig, som alltid! just love it. saknar dig såhääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket, gånger allt som finns, jag ska vara superdupermegagosig då! och aldrig släppa dig när jag väl får hålla om dig, dvs. direkt när jag ser dig! du tar mig till en ny väääärld, och jag är sååå kääääär, älskardig!<3!

med dom gulliga meningarna avslutar jag kvällen och går nu och sover så jag kan prata med min sötaste roligaste gulligaste bästaste finaste snyggaste sexigaste älskling ännu snabbare! pusshej och godnatt, / luundhiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0