Min älskling ♥

tjatja. har inte vart på humör för att blogga, och inte orkat här heller. hela dagen har varit skittråkig, igår satt jag uppe hela natten tills 6 imorse, bara för att jag skulle hinna prata med älskling i en timme innan dom åkte.... sen när dom hade åkt så la jag mig i sängen och typ grät tills jag somna, 3 idag räddade han mig genom att ringa! då vart jag såhäääääääär glad, men ändå ledsen för att jag saknar han. sen prata vi ett tag på msn på kvällen, sen ringde han mig vid halv 10. då vart jag mega happy, det första man hörde va "hej gumman!" det gjorde min kväll<3. men jag börja ändå självklart gråta när han börja berätta hur mkt han sakna mig osv. efter det prata vi ett tag på msn, sen drog han typ 11.... imorn skulle dom kanske till ett badhus, eller åre (?)... längtar tills jag får höra hans röst imorn igen! och längtar mest tills nästa lördag, heh. pusshej sålänge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0