SKOLAN!

Tjohej, idag började skolan! Hmm.. Jobbigt att gå upp tidigt var det.... Och svårt som bara den. Även jobbigt att ha ett schema när man slutar ca. 4 varje dag, menmen. Vi var bara där tills kvart över 10, vi fick penna och sudd sen schemat, busskort... That's it. Ska börja blogga nu igen, försöka iaf. Kan bli lite svårt eftersom jag slutar så sent, sen ska äta och fixa allt innan jag ens har tid att tänka på en dator. Men jag är nog med älski rätt mycket, typ varje dag som jag har varit länge nu, så jag/vi har nog tid att skriva på kvällen iaf :) Just nu sitter jag hos han och han spelar GTA, och jag ska fixa Photoshop åt han snart, det tycker jag är kul :) Idag får vi se vad som händer! Kanske ska ut och fota nått om vi orkar, (vi är lata). Men det är ju så kul så det blir förhoppningsvis så! Om vädret håller sig, det ser helt grått och tråkigt ut ute just nu, plus att imorse regnade det en aning... -.-' Aja, nu ska jag kolla bdb, fb, gästblogga på älski's blogg, sen fixa Photoshop och Spotify! :) pusssS

HAHAHHAHA, den här katten alltså! <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0