kom hem my angel!

jag prata med älski imorse, och nu ikväll har vi pratat i timmar. jag bara älskar hans röst och... hela han! imorn kommer han äntligen hem och då slipper jag sova själv en enda natt till!! plus att jag äntligen får hålla om den som verkligen betyder nått, och när han kommer in i mitt rum så förstår han nog hur mycket han verkligen betyder för mig! hihi. saknar dig hjärtat..! imorn blir det upp och äta frukost, sen ringer älski. sen ska jag duscha och fixa mig, sen är dom hemma!!!!!!!!!!!!!!! gaah, när jag hamnar i din famn så släpper jag inte! kommer va som din svans heeela tiden! alla som säger att det är nyttigt att vara ifrån varandra, har fel! möjligtvis om man bråkar eller så, så att man kan längta tillbaks till varann! men att vara ifrån dig, har resulterat med jävligt många tårar varje dag, och jag har mått ur kasst hela tiden! förstår inte att jag har klarat det, men nu är jag äntligen inne på sista natten. nu slipper jag gråta mig till sömns, gråta i timmar varje dag, bara för att jag är så jäkla beroende att en sekund utan dig är som en evighet! jag älskar dig. no more tears! nu blir det sova så att morgondagen äntligen kommer! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0