12:32

Morsning korsning! För en gångs skull sov jag hela natten, rätt ovanligt.. Senare ska jag ut, måste hämta några grejer på affären. Efter det blir det väl mat, sen ska jag fixa min dörrlich. Som jag ska börja med nu. Får se om jag skriver mer senare, ska iaf försöka. Om jag sitter här nått d.v.s.. Men om jag känner mig själv rätt så gör jag väl det. Hehe. Nu började Spotify krångla också, toppen -.-' Kaxa ligger och sover bredvid mig i en trasig stol, hahah! Goooooa katt. Hon saknar nog att vara ute, och hemma hos älskling tror jag. Så fort man råkar ta i kopplet så det plingar till springer hon till ytterdörren och ställer sig och jamar, sött! Tog med henne ut ett tag för nån dag sen, då sprang hon bara till deras port hela tiden :/ Tror jag ska ta med henne ut ett tag idag igen, hon behöver kommer ut lite, speciellt nu när hon verkligen vill gå ut. Igår pratade jag med älskling rätt länge, våran dag ju! Typ timmar sammanlagt tror jag. Och gråten var inte direkt långt borta. Shit.... Men nu är det bara 3 dagar kvar! Och 2 nätter. Måste prata med han idag igen, och det ska jag! Hoppas han ringer snart :( misssu! Den här natten gick ju faktiskt überfort, bara för att jag sov. Ska nog göra det dom här nätterna också, jag gör vad som helst för att tiden ska gå så fort som möjligt! Nu blir det fix med roliga saker sen borde jag väl fixa mig själv kanske... Det enda jag har gjort idag är att slänga på mig en lång tröja, heh. Pusshej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0