06:39

tjohej tjohej. inte hänt nått nytt sen senast, bara att jag har ätit frukost!! sen börjar jag bli jäkligt trött, men jag vill verkligen inte sova! och jag ska inte heller, inte än! jag vill bara vänta och vänta på älskling... vilket jag gör. jag håller på och fryser ihjäl också! sitter med täcke, men det hjälper inte... usch vad kallt det är här! får damp. och typ skakar emellanåt. inte okej :( menmen, bara jag får prata med han.. så kan jag gå och lägga mig sen, hur lite jag nu vill det -.-' men då går dagen iaf fort. och sen helt plötsligt hokus pokus kanske det bara är 3 dagar kvar! och inte 4! :D hih, man kan ju alltid hoppas. det värsta är bara att det är när man sover som tiden går fortast, och det är just att sova som är det värsta att göra... men man kanske får offra det, med tanke på att då kan man fortare slippa sova själv! smart jennifer (y) kraaam hejddååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0