05:14

Shit, klockan är över 5 och jag är fortfarande vaken.... Jag är hur pigg som helst, förstår inte.. :o Plus att jag ändå inte tänker sova, inte själv :((( inte utan älskling! Alla sover här, pappa, tillochmed våran ena katt, KATO! :o Känns helt ensamt :D... Förutom att våran andra katt KAXA sitter på databordet och gör mig sällskap, hehe.. Idag var typ första kvällen man såg runt klockan 11-12 att det börjar bli riktigt mörkt ute! Typ helt svart, det märks verkligen att det börjar bli höst. Och nu när jag kollade ut genom fönstret ser jag att det är helt ljust ute redan! SCARY. Hoppas älski sitter nått vid datorn innan dom åker, om en och en halv timme...... Sen kommer vi vara typ 50 mil ifrån varann, inte kul! Och nu la sig KAXA på musmattan och slår på musen, det är inte okej! Ska kolla runt på massa olika saker nu, sen får vi väl se vad som händer... Det var inte såhär jag hade planerat min kväll/natt/morgon iaf.. Menmen, skriver väl senare "idag"..... Tjohej!

Det är i din famn jag hör hemma!

♥♥♥♥         ♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥  ♥  ♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥3/4♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥


För alla som inte ser det, så har jag FÖRSÖKT att göra ett tjusigt hjärta, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0